Legea clientului
 
Minutul în care apare un nou client este minutul în care începi să-l pierzi.
 
 
Corolar la a doua lege a lui CHISHOLM
 
De câte ori ţi se pare că treaba merge bine, înseamnă că ai trecut ceva cu vederea.
 
 
Legea lui BUCY
 
Nimic nu este dus vreodată la bun sfârşit de un om rezonabil.
 
 
Legea lui BUCHWALD
 
În timp ce economia se îmbunătăţeşte, toate celelalte se înrăutăţesc.
 
 
Legile lui BROWN, T. privind succesul în afaceri
 
  1. Hârtiile (documentele) clientului sunt un câştig (pentru noi).
  2. Hârtiile (documentele) noastre sunt o pierdere (pentru el).
 
 
Legea lui BROWN, J.
 
Volumul hârtiilor creşte astfel încât să umple toate servietele disponibile.
 
 
Legea lui BROOKE
 
Daca pentru un proiect întârziat chemi ajutoare, acestea îl vor întârzia şi mai mult.
 
 
Regula succesului a lui BRALEK
 
Ai încredere numai în cei care ar putea pierde la fel de mult ca tine, în caz că lucrurile ar evolua negativ.
 
 
Legile lui BOYLE
 
  1. Când lucrurile merg bine, cineva va face în mod inevitabil un experiment dăunator.
  2. Deficienţele nu se vor arăta niciodată în timpul probelor.
  3. Informaţia se transmite mult mai repede celor care au mai puţină nevoie de ea.
  4. O idee originală nu poate să treacă niciodată printr-un comitet şi să rămână originală.
  5. Când produsul este destinat să eşueze, sistemul de desfacere va funcţiona perfect.
  6. Într-o bună organizare, suprasarcinile vor curge spre omul competent până îl vor îneca.
  7. Instrucţiunile clare vor produce, inevitabil, interpretări multiple şi contradictorii.
  8. În diagramele succesive ale aceleiasi organizaţii, numărul de "căsuţe" (rubrici) nu descreşte niciodată.
 
 
Axioma lui AIGNEZ
 
Oricât de bine ţi-ai face munca, şeful va căuta să-i modifice rezultatele.